|
|
|
Communicatieve vaardigheden
|
|
|
|
|
|
|
|
Telefoneren, presenteren, argumenteren, onderhandelen, vergaderen, houden
van functionerings- en beoordelingsgesprekken.
Hoe presenteer je, hoe handel je correct telefoontjes
af, hoe bouw je speeches op, hoe kun je beter argumenteren, hoe ga je om
met de media, hoe voer je functionerings- en beoordelingsgesprekken.
Het TACC biedt u persoonlijke begeleiding om uw communicatieve vaardigheden
te optimaliseren.
Tijdens het intakegesprek bespreekt u met de trainer wat u wilt bereiken
en op basis daarvan wordt uw persoonlijke trainingsprogramma samengesteld.
|
|
Precies op het juiste moment kunt u verbeteringen aanbrengen waar u
dat het hardst nodig heeft. U hoort geen dingen die u allang weet en
u hoeft niets te doen wat u al eerder hebt gedaan.
U kunt alleen trainen
of met enkele collega’s. Trainingen worden gegeven in het trainingscentrum
in Wieringerwerf of in company (buiten de regio Noord-Holland onder voorbehoud)
in de Nederlandse of de Engelse taal.
|
|
|
Schriftelijke vaardigheden
|
|
|
|
|
|
|
|
Notuleren, ofwel kort en bondig de belangrijkste zaken uit een vergadering
noteren en uitwerken, zodat iedereen begrijpt, wat er is besproken en/of
besloten. En rapporteren, hoe breng je duidelijk en compact je bevindingen
over, zodat je collega of leidinggevende hiermee verder kan gaan of hieruit
een juiste conclusie kan trekken.
|
|
Het TACC stelt een taalcursus samen op basis van uw wensen
en doelstellingen, om deze vaardigheden onder de knie te krijgen. U kunt
alleen trainen of met een aantal collega´s.
Voor meer informatie over deze trainingen klik : info
|
® TACC 2010 |
|
naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
Taaltrainingen |
|
Communicatie training |
|
Nederlands |
|
|
|
|
|